تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

دبی لاس وگاس خاورمیانه

دبی و شهرلاس وگاس شباهت زیادی به هم دارند. هر دو شهر عشقی خارع العاده را با چشم انداز های افق که مانند چراغی در برابر زمین های بیابانی می درخشند را به اشتراک میگذارد. مردم از سراسر جهان به این بهشت های درخشان سرازیر می شوند.اما به عنوان یک منطقه تفریحی، دبی به سادگی از تمامی شهرهای دیگر که مرکز خوشگذارنی هستند، به خاطر وجود سواحل زیبا و گرمی خلیج فارس پیشی گرفته است و این به دلیل چشم انداز فوق العاده بین المللی و جذابیت هایی بزرگتر از لذت زندگی این شهر است.

 هتل فلورا گرند دبی
 

 این شهر دائما در حال رشد است. برنامه هایی برای توسعه  و بهتر شدن دائما در جریان است. تخمین زده شده است که یک چهارم جرثقیل های ساخت و ساز را می توان در این شهر پیدا کرد. حتی آسمان هم نمیتواند رشد دبی را محدود کند. دبی شهر صفت های عالی است،محل بلندترین برج ها،بزرگترین مراکز خرید دنیا و بزرگترین تفرجگاه های ساحلی جهان که به دست بشر ساخته شده است در این شهر است. قایق های چوبی شناور در آب نهر دبی، شن های طبیعی ساحل جمیرا در دو طرف جزایر نخل که به دقت خاصی به شکل مجسمه درآمده است، بازارهای شلوغ ادویه و طلای عربی در میان زندگی مردم بیشتر از مرکز خرید های دبی رونق گرفته است. تفریحات زیادی در دبی متوانید داشته باشید. صبح ها میتوانید وقت خود را با دراز کشیدن در ساحل جمیرا بگذرانید و بعد از ظهر در دبی اسکی به ریز کردن پودرهایی همچون برف در دبی اسکی بپردازید. مستقیما به بالای برج خلیفه بروید، جایی که نمایی فوقالعاده از خلیج فارس را میتوانید از آنجا ببینید. اگر از مناطق سنتی بیشتر لذت میبرند حتما قایق های چوبی سنتی که در طول نهر دبی حرکت میکند استفاده کنیدبهترین زمان رفتن به دبی از نوامبر تا مارس است. این شهر فقط دو فصل را تجربه میکند. گرم و گرمتر. در طی ماه های سرد آسمان آبی و هوای ساحل بسیار دلپذیر است و توریستان زیادی در این فصل در انجا هستند اما اگر از شلوغی فرار می کنید میتوانید در تابستان سفر کنید اما خود را برای یک سفر گرم با درجه حرارت و سطح رطوبت بالا تور دبی  اماده کنید.

تور دبی  آخرین تورهای لحظه آخری و ارزان تور دبی و تور لحظه آخری ,تورارزان,آخرین تورها,  تور نوروز 97 و تورهای تابستانی 

 برای پیدا کردن بهترین قیمت تور دبی و بهترین و ارزان ترین هتل های تور دبی وارد سایت شوید.

قیمت تور دبی یکی از عباراتی است که در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهای دیگر جستجو می شود.تور دبی  یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که افراد زیادی آن را برای مسافرت های تفریحی و حتی تجاری خود انتخاب می کنند.قیمت این تور نیز برای یک مسافرت جذاب و تفریحی و به یاد ماندنی بسیار مناسب می باشد.در چند سال اخیر تور دبی در ایران جزو محبوب ترین تورها شناخته شده است.کشور ایران نیز از نمونه کشورهایی است که در آن شرکت های بسیار ی هستند که تمایل زیادی به برقراری ارتباط های تجاری با کشور دبی را دارند.


آیا تور دبی مقرون به صرفه است؟

به علاوه کشور دبی به واسطه ی زیبایی های فراوان و حتی جاذبه های گردشگری که در دنیا شهرت دارد یکی از کشورهایی است که افراد زیادی برای بازدید از آن از طریق تور دبی به این کشور مسافرت می کنند.

قیمت تور دبی نیز مقرون به صرفه و مناسب است ضمن اینکه  آژنس هواپیمایی  شرایط بسیار ویژه و استثنایی را در تور لحظه آخری  خود برای مسافران در نظر میگیرد که همین امر موجب می شود که مسافرت شما به سهولت انجام گیرد.

فصول مختلف سال و تور لحظه آخری

قیمت تور دبی تیر ماه با تور دبی مرداد ماه تفاوت چندانی ندارد ولی این دو ماه در فصل تابستان نسبت به کل فصل بهار رشد زیادی را در قیمت تور دبی دارد.

باز هم به طور مثال همان تور که ۸۴۰ هزار تومان در ماه خرداد ماه بود در این دو فصل  کاهش قیمت پیدا میکند.

قیمت تورهای دبی در شهریور ماه به شدت کاهش پیدا میکند.

قیمت تور دبی  آبان ماه و آذرماه  بعد از تاریخ نوروز بالاترین نرخ تور در کل سال می باشد .

قیمت تورهای دبی در پاییز اوج زیادی نسبت به فصل تابستان داشته و حدود ۳۰درصد افزایش پیدا میکند.

قیمت تورهای دبی در زمستان روند بالایی را به خود گرفته و در بهمن ماه شروع رزرو تورهای نوروزی می باشد.

تور های  دبی را معمولا آژانس ها با شرایطی که در فصول گرما و تور های فصل سرما وجود داردند تنظیم می نمایند.

مثلا در ایام ژانویه تور دبی قیمت های بالاتری نسبت به قیمت تور دبی در  آبان ماه دارد .

شرایط  مسافرت و تور های مسافرتی کاملا متفاوت با بقیه تور ها  است زیرا در این ایام  مسافران زیادی به دبی سفر می کنند. بنابراین  قیمت تور دبی افزایش  می یابد.


قیمت تور دبی چگونه تعیین می شود؟

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت تور دبی داشته باشد.

یکی از این عوامل می تواند فصلی باشد که شما به این کشور مسافرت می کنید.

این واضح است که در فصولی که این شهر دارای اب و هوای مطلوب و مناسب می باشد. و همچنین در این شهر جشنواره های گوناگونی برگزار می شود قیمت این تور لحظه آخری نیز افزایش پیدا می کند. و در فصولی که اب و هوای این شهر برای مسافرت های تفریحی مناسب نمی باشد قیمت این تورها نیز افت می کند.

البته عوامل مهم دیگری از قبیل نوع پرواز و هتل انتخاب شده نیز در قیمت تور دبی  تاثیر گذار است.

 شاید شما هم مسافرت به دبی را دوست داشته باشید. با ما همراه باشید تا در  ادامه اطلاعات مفید و  مختصری از دبی در اختیار شما قرار دهیم.

معمولا توریست ها برای جملات زیر بسیار سرچ می کنند:


۱-جاذبه های گردشگری دبی چگونه است؟

در  دبی انواع جاذبه های گردشگر ی زیبا اعم از سواحل، پارک های زیبا و برج های بلند و نایاب است. بی شک لحظات خوبی را در  تور دبی سپری می کنید. چنانچه یکی از توریست ها جاذبه های گردشگری دبی را این چنین توصیف کرده است:

Dubai`s tourism attractions are the most exciting and appealing to tourists.  If you ever want to soar like an eagle, so visit the (BURJ AL KHALIFA). I imagine it shows you all Dubai.

بر طبق این متن دبی جذاب ترین و هیجانی ترین جاذبه های گردشگری را دارد. اگر شما می خواهید مانند یک عقاب پرواز کنید پس برج خلیفه را از دست ندهید. این برج تمام دبی را برای شما تداعی می کند.

هتل برج العرب

هتل برج العرب واقع در خط ساحلی دبی در خلیج فارس یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های دبی و حتی جهان به شمار می رود، هتل برج العرب حدود ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره ای مصنوعی به متراژ ۲۸۰ متر مربع ساخته شده است، اتاق های این هتل بسیار مجلل و لوکس هستند و کوچکترین اتاق آن حدود ۱۶۹ متر و بزرگترین اتاق هتل برج العرب  تقریبا ۷۸ متر مربع است. برای ساخت این ساختمان بسیار زیبا هزینه بسیاری صرف گردیده اما رقم دقیقی از آن در دسترس نیست، اما با تخمین حدودی کارشناسان می توان گفت که حدوداً ۱ میلیارد دلار یا شاید هم بیشتر برای تکمیل این بنای خواص هزینه شده است. این هزینه بسیار گزاف تقریبا جبران ناپذیر است و شاید هدف از ساخت این هتل تنها به رخ کشیدن ثروت یا معماری باشد، و برای اینکه بتوانند هزینه ای که برای این هتل خرج شده را جبران کنند باید اتاق های آن را تقریبا تا ۴۰۰ سال اجاره دهند.


هتل برج العرب آنقدر امکانات رفاهی و تفریحی لوکس و مجلل در خود دارد که آن را با نام هتل ۷ ستاره معرفی می کنند، اما اکثر سازمان هایی که به هتل ها رتبه می دهند نهایت تا ۵ ستاره را در نظر می گیرند، برای اجاره کردن یک اتاق کوچک ۱۶۹ متری در هتل برج العرب  باید شبی ۶ هزار درهم امارات پرداخت کنید و برای اینکه بتوانید یک وعده غذای رستوران هتل برج العرب  را صرف کنید باید بالای ۱۰۰۰ درهم بپردازید، این هتل تنها نمای بیرون را به شما در ظاهر نشان می دهد اما حقیقت چیز دیگری است، این هتل ۷ طبقه در زیر زمین دارد که به صورت آکواریوم ساخته شده و می توانید با اقامت در یکی از این اتاق های صحنه هایی هیجان انگیز را در زیر دریا و در اتاق خود ببینید.


 ۲-هتل ها و مراکز خرید دبی چگونه است؟  

There are a lot of shopping center in Dubai that you’ve never seen like them. In other word Dubai is shopping capital of the Middle East.

بر  طبق متن در دبی مراکز خرید زیادی وجود دارد که شاید نظیر  آن را ندیده باشید. به بیان دیگر  تور دبی پایتخت خرید در خاورمیانه است.

تور دبی  با ماهان|تورهای خارجی

دبی ستاره‌ی کوچک البته پرزرق و برق خاورمیانه است ; دبی یک خط ساحلی‌ست که اطرافش را صحرا فراگرفته , ولی بعضا از هیجان‌انگیزترین دیدنی‌های عالم را در خویش جای داده ; بلندترین ساختمان عالم , سریع‌ترین رولرکاستر عالم , پیشرفته‌ترین بوستان آبی‌رنگ جهان و وسیع ترین دلفینارویم عالم . جزیره‌ای به صورت درخت نخل با سواحل سپید , پارک‌های ساحلی و یک پیست اسکی سرپوشیده بزرگ با برف‌های حقیقی و واقعی را نیز به لیست بیشتر نمائید . زمانی عکس‌های دبی را میبینید یا این که درباره‌اش مطالبی می خوانید و می‌شنوید احتمال دارد خیلی چیزها را اعتقادوباور نکنید ; ولی همین که پایتان به دبی رسد , همه‌ی چیزهای خارق‌العاده‌اش را با دیده می بینید .  شما در هر کدام از شهرهای ایران زمین که باشید می توانید به صورت تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق سایت لی تور اقدام به رزرو بهترین تور دبی با قیمت مناسب کنید. لی تور ارائه دهنده پیشنهادات مناسب برای تور لحظه آخری.


عاشقان دبی عروس شهر های خاور میانه

دبی برای عاشقان خرید نیز یک فردوس است که به خاطر بازارها و مرکزها خرید بزرگش به راس خرید خاورمیانه پر اسم و رسم شده . خرید کردن در دبی چه بسا از دیدنی‌هایش نیز برای توریست‌ها مهم‌تر است و خیلی‌ها نخستین به قصد خرید می روند , آن‌گاه دیدن . ولی وجود اصلی ترین راس خرید دنیا , یعنی راءس خرید دبی نیز خودش یک کدام از عوارض حساس مسافرت کردن به دبی به قصد خرید است . در دبی همه‌‌جور رستورانی نیز پیدا می کنید. از فست‌فودهای زنجیره‌ای گرفته تا رستوران‌های بین‌المللی مشهور ; چنانچه نیز دنبال غذاهای عربی می باشید بایستی شاورما و فلافل را آزمون فرمائید که در همه‌ی خیابان‌های شهر پیدا میشوند , تا مزه خاطره‌انگیز دبی را برای مدام زیر زبانتان داشته باشید .

منبع: تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.