تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

آنچه در مورد تورهای دبی باید بدانیم

آنچه در مورد تورهای دبی باید بدانیم ،  تورهای دبی  همه روزه در چندین ساعت پروازی با پروازهای داخلی ماهان ، ایران ایر ، آسمان ، تابان و.. همچنین با پروازهای خارجی امارات و ..  برگزار میگردد .لذا مسافرین محترم میتوانند با توجه به ظرفیت خالی پروازها،  پرواز دلخواه خود را انتخاب نمایند . 

هتل میلینیوم پلازا دبی

 * تعداد شبهای اقامت برای تورهای دبی به دلخواه مسافران قابل تغییر است لیکن این تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز و یا چهار شب و پنج روز از طرف مسافران رزرو میگردد . 

 

 

 * روادید ( ویزای) کشور امارات متحده عربی به سه صورت ویزای عادی ، ویزای فوری و ویزای خیلی فوری قابل درخواست میباشد . 

 * ساعت چک این و چک اوت برای هتل های دبی به ترتیب ساعت 14:00 و ساعت 12:00 است. مسافران محترم تور دبی در صورتی که مایلند برای استفاده بیشتر از زمان تور خود از پرواز صبح به شب استفاده نمایند ، میتوانند در زمان خارج از این ساعات چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا خرید استفاده نمایند. 

 * از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود  مسافرانی که به علت بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند پس از ارسال تصویر صفجه اول گذرنامه از طریق فاکس یا ایمیل ، مدارک تور را نیز از طریق ایمیل و یا فاکس دریافت نمایند .

  * تورهای دبی آژانس چهارفصل در هتل های با درجه سه ستاره به بالا برگزار می شود ، با توجه به اینکه درج نرخ تور دبی برای همه هتلها میسر نمی باشد در صورتی که قیمت تور دبی را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با  بخش دبی آژانس تماس حاصل فرمایید.

 * برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز، نقشه و راهنمای گردشگری دبی در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد .

* مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت های ویژه تور دبی قرار گیرند میتوانند از تور لحظه آخری دبی بازدید نمایند.

 * بر اساس قوانین جدید اداره مهاجرت کشور امارات متحده عربی 5 الی 15 درهم ( بسته به درجه هتل محل اقامت ) به عنوان مالیات توسط هتلها و مراکز اقامتی به صورت مستقیم از مسافران اخذ میگردد . 


تور دبی

تور دبی و به طور کلی تورهای دبی با اهداف متفاوتی صورت می گیرند که می تواند با نیتهای تجاری، خرید و یا گردشگری باشند. اگر هدف شما از خرید تور ارزان دبی، گردشگری باشد، از این لحاظ بهترین ها را پیش روی خود خواهید داشت. دبی شهره به برترین هاست و به واقع نیز در این شهر شیخ نشین به ابرسازه هایی برمی خورید که حیرت شما را برخواهند انگیخت.  با سفر به دبی، خواهید دید که بشر از آن بیابان بی آب و علف چه چیزها که نساخته است. به نظر بسیاری از مسافران تور دبی، هر فردی برای یکبار هم که شده باید به این شهر سفر کند. آب نمای دبی در نزدیکی برج ساعت منظره ی باشکوهی به وجود آورده است که اکنون به یکی از دیدنی های برتر دبی تبدیل شده است. این آب نما 275 متر طول دارد و قدرت پرتاب آب تا ارتفاع یک ساختمان 50 طبقه را داراست.

این آب نما موزیکال است و به نسبت موسیقی که پخش می کند، نحوه ی فواره کردن آب همگام با ریتم موسیقی متفاوت خواهد بود. بازدید از آن را از دست ندهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای تماشای این آبنما به تور دبی سفر می کنند. "دلفین بی" مکان دیدنی بعدی است که برای تمامی افراد خانواده جذاب خواهد بود. به خصوص اگر کودکی همراه خود داشته باشید، از دلفین بی لذت زیادی خواهد برد. برج خلیفه نیز در شمار برترین های دبی قرار می گیرد. این برج با 828 متر ارتفاع، هنوز بلندترین ساختمان دنیا محسوب می شود و با 163 طبقه در دبی می درخشد و همچنان به عنوان نماد دبی زبانزد خاص و عام است.

تور بیابان گردی با سافاری ها نیز، از دیگر جذابیت های تور دبی است که حسابی به هیجانتان خواهد آورد. البته پیشنهاد می شود که قبل از شروع این تور گردشگری، خود را حتما برای سر خوردن بر روی شن های بیابان های داغ دبی آماده کنید. پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، پارک الممزر، آکواریوم دبی، و... از دیگر مراکز تفریحی در خطه ی برترین ها هستند.


هتل های تور دبی

گلفام سفر با گارانتی هتل های متنوع در دبی امکان انتخابی مناسب را برای شما مسافرین عزیز فراهم نموده است. هتل های گارانتی شده 3،4،5 ستاره با خدمات و سرویس های متفاوت بنا به درخواست مسافرین می باشد. به دلیل وسعت زیاد شهر دبی یکی از مسائل مهم در تور دبی انتخاب هتل در محل مناسب است.

هتل پنج ستاره میلینیوم پلازا شهر دبی واقع در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی چند ایستگاه مترو با دسترسی بسیار عالی و نزدیک به چندین مراکز خرید بزرگ دبی مانند دبی مال و مراکز خرید عمده است، هتل میلینیوم پلازا دبی دقیقا بر روی یکی از ایتگاه های مترو ساخته شده است که دسترسی را بسیار ساده کرده و می توانید به وسیبه مترو با نرخ های اقتصادی به هر کجای شهر دبی که می خواهید سفر کنید، همچنین در نزدیکی هتل میلینیوم پلازا دبی یک فست فود بسیار معروف دبی به نام برگر کینگ با غذاهای بسیار خوشمزه قرار دارد که می توانید یکبار آن را امتحان کنید.


اتاق های هتل میلینیوم پلازا دبی به چند بخش تقسیم می گردند که از انواع آن می توان به اتاق های پریمیوم اشاره کرد که خدمات رفاهی بسیار عالی را در اختیار میهمان های خود قرار می دهد، از انواع خدماتی که در اتاق های این هتل برای مسافران مهیا است می توانیم به نظافت روزانه، با تعویض ملحفه های نو، حوله های انفرادی نو، صبحانه متنوع و با کیفیت، اینترنت رایگان WiFi، حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیز اشاره کرد، همپنین می توانید از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی که در هتل قرار دارد هم مانند استخر، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بخار، سالن ورزشی مجهز به بروزترین لوازم ورزشی و اینترنت رایگان در تمامی محوطه هتل اشاره کرد.


همچنین می توانید از رستوران بسیار لوکس آن که با انواع غذاهای فرنگی و دریایی و عربی پذیرای میهمان ها و مسافران هتل اس استفاده نمایید و پس از آن برای صرف یک چای یا یک قهوه بسیار دلچست به کافه شیک هتل میلینیوم پلازا دبی رفته و لحظه های زیبا و به یاد ماندنی را در محیطی آرام تجربه کنید، از دیگر امکانات عمومی در این هتل که ارائه می گردد می توانیم به خشکشویی، فروشگاه، استخر روباز، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و غیره اشاره کرد.

دبی شهری ساحلی است و تاریخ چندانی ندارد و کسانی که به دبی سفر میکنند به دنبال دیدن آثار تاریخی نیستند ولی اگر هم اهل جاذبه های تاریخی باشید در دبی میتوانید پیدا کنید و ما آنها را به شما معرفی میکنیم. گردش در دبی و استفاده از تمامی امکانات گردشگری و تفریحی آن به زمان زیادی نیاز دارد و برای تورهای ۳ یا ۵ روز نمیتوانید از تمامی لذت هایی که در تور دبی وجود دارد استفاده کنید، تنوع جاذبه ها و فعالیت ها در دبی کمی سلیقه ای و خاص است، میتوانید از آکواریوم دبی دیدن کنید و این را حتما در برنامه گردشی خود قرار دهید بسیار زیبا و چشم نواز است،  ما هتل برج العرب دبی به صورت کامل بررسی کردیم برای شما.


مراکز خرید دبی

به جرات می توانیم بگوییم به دبی که بروید، حتما به این مراکز خرید فوق العاده لوکس می روید و حتما هم خرید خواهید کرد. از آنجایی که احتمالا این فروشگاه های زیبا شما را به شدت وسوسه خواهند کرد، پیشنهاد می کنیم با خرید این تور از آژانس مسافرتی ، هزینه ی سفر خود را مدیریت کنید تا بتوانید بودجه بیشتری را به خرید اختصاص دهید. معروف ترین مرکز خرید در دبی، دبی مال با کالاهای لوکس و گران قیمتی است که با یک زمین اسکیت روی یخ همراه شده و در تمام جهان شهرت دارد .

مرکز خرید ابن بطوطه دیگر مرکز خرید بزرگ دبی محسوب می شود که سبک معماری خاص آن فوق العاده دیدنی ست. مرکز خرید امارات، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف، دبی فستیوال سیتی و... از دیگر مراکز خرید معروف تور دبی هستند. همین طور در سفر به دبی، بازار طلای دبی را از دست ندهید و حتما در این بازار و ساختمان لوکس و مجلل آن، حتی اگر قصد خرید ندارید، به گشت و گذار بپردازید.

بازار الکرامه نیز در شمار بازارهای سنتی دبی قرار داشته و می توانید در این بازار اجناس ارزان تری پیدا کرده و با صرف هزینه ی کمتر دست پر بازگردید. ما سفر جذابی برای شما در دبی برنامه ریزی کرده است.

منبع: تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.