تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

تور مسافرتی

برای سفر به دبی با ما همراه باشید

رزرو تور دبی و زمان مناسب تور

رزرو تور دبی و زمان مناسب تور , برای رزرو تور دبی می توانید از طریق فرم جستجو با مشخص نمودن مبدا ( شهری که در آن اقامت می کنید و یا شهری که میخواهید تور مسافرتی اتان را از آنجا آغاز نمایید) و مقصد “شهر دبی” ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دبی دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

هتل فلورا گرند دبی

نگران نباشید ما در اینجا تنها منتخبی از تورهای دبی را قرار داده ایم، این شما هستید که با جستجو از طریق موتور جستجوی سایت زمان و مدت اقامت و هتل و حتی پرواز و سایر خدمات تور از جمله گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات CIP و ... را مشخص می کنید. 

 

تور دبی و جاذبه های گردشگری آن

دوست دارید با پروازهای ارزان قیمت به دبی سفر کنید؟ در میان بلیط های دبی بگردید و بهترین نرخ را پیدا و رزرو کنید . ما صدها ایرلاین را جست و جو می کنیم و می توانیم بهترین نرخ را به شما پیشنهاد کنیم.

دبی ، جواهری در تاج امارات

روند سریع نوسازی و ساخت و ساز هتل های مجلل در دبی نشانگر تعهد شهر برای تبدیل شدن به یک قطب تجاری و فرهنگی است . دبی یکی از هفت امیر نشین ایالات متحده عربی (UAE) است . ساکنان دبی هیچ کاری را نصفه و نیمه انجام نمی دهند – حتی یک ناهار بیرون از خانه می تواند به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل شود.


معماری مدرن دبی

به هر سمتی که نگاه کنید حداقل یک آسمان خراش را در افق می بینید . برج خلیفه احتمالا شناخته شده ترین آنهاست و با 829 متر ارتفاع بلندترین ساختمان دنیا به شمار می رود . مرکز تجارت جهانی دبی 149 متر بلندی دارد و شامل مراکز مالی و مجمع جهانی تجارت دبی است.


چرا تور دبی

دُبی یا دوبی یکی از امیرنشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است. دبی بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد و دومین امارت بزرگ آن، و با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاک امارات عربی متحده (۴٬۱۱۴ km²) بعد از بزرگترین امارت ابوظبی (۶۷٬۳۴۰ کیلومتر مربع) با بیش از ۸۵ درصد از کل مساحت امارات متحده عربی است.  لی تور ارائه دهنده پیشنهادات مناسب برای تور لحظه آخری.

راهنمای رزرو تور دبی

انتخاب تور دبی

در فرم جستجو گزینه «پرواز+هتل» و یا «پکیج» را انتخاب نموده و اطلاعات پرواز و مسافران را وارد نمایید.

 بلیط هواپیما + هتل: در سرویس بلیط هواپیما + هتل هیچ محدودیتی در انتخاب هتل، پرواز و خدمات تور ندارید و بر اساس زمان مورد نظر می توانید بلیط هواپیما، هتل و خدمات تور مسافرتی را به دلخواه خود رزرو نمایید. شما از این نوع تور به تمامی مقاصد می توانید استفاده کنید .

پکیج: تورهای ویژه ای که شامل "بلیط هواپیما، هتل، گشت شهری، راهنمای تور و .." می باشند؛ این نوع تور در کنار سرویس های مختلف مسافرتی نیازهای مسافران را با کیفیت بالا پاسخ گو است.  هتل سیتی سیزن (City Season Dubai) دبی (۴ ستاره) در منطقه مرکزی دبی و در نزدیگی مراکز بزرگ خرید دبی قرار گرفته است، هتل سیتی سیزن دبی در ۵۰۰ متری از برج ساعت قرار دارد و با اولین ایستگاه مترو حدود ۵ دقیقه فاصله دارد

هتل سیتی سیزنز دبی

رزرو تور دبی

پس از آن که تور دبی را جستجو کردید در نتایج جستجو لیست تورها را مشاهده خواهید کرد، که به ترتیب از تور ارزان دبی به صورت صعودی نمایش داده می شود. علاوه بر این امکان جستجو دقیق تر از طریق فیلترینگ سمت راست صفحه فراهم آمده است بدین منظور برای انتخاب تور می توانید لیست تورهای نمایش داده شده را براساس نوع هتل، درجه هتل، قیمت تور و ... فیلتر نمایید. 

از طریق گزینه "تغییر پرواز" می توانید زمان پرواز، ایرلاین بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهید.


برخی ویژگی های رزرو تور دبی 

امکان رزرو تور دبی به همراه خدمات دلخواه

رزرواسیون آنلاین  این امکان را به شما می دهد که خدمات تور دبی مانند گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و ... را بر حسب نیاز و تمایل خود خریداری نمایید.


مشاهده ی کلیه اطلاعات هتل های دبی

امکان مشاهده جزئیات هر یک از هتل های دبی به همراه عکس، امکانات، موقعیت مکانی و لیست اتاق ها موجود فراهم گردیده است. هتل رز ریحان بای روتانا دبی یکی از آسمان خراشهای دبی واقع در خیابان شیخ زاید است که ارتفاعی حدود ۳۳۳ متر دارد که در یکی از خیابان های معروف شهر دبی قرار گرفته است، هتل رز ریحان روتانا دارای ۷۲ طبقه و ۴۶۲ اتاق لوکس است که به عنوان دومین هتل بلند در جهان شناخته می شود، که همیش شهرت هم در کتاب رکوردهای کینس به ثبت رسیده است، از خصوصیا ت اصلی در هتل رز ریحان روتانا دبی میتوان به نزدیکی آن به مراکز بزرگ خرید عمده و مراکز تفریحی و گردشگری شهر دبی اشاره کرد که همین موضوع باعث گردیده تا مسافران و میهمانان بسیاری برای اقامت به این هتل مراجعه و یا رزرو کنند.


هتل رز ریحان بای روتانا دبی

قیمت تور دبی

ما به شما تضمین بهترین قیمت تور دبی را می دهیم، پس از جستجو، لیستی از تور دبی که از تور ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.


آنچه باید در مورد دبی بدانیم

هوای دبی گاهی بسیار مرطوب و شرجی می شود؛ اما در هوای بسیار داغ، از میزان رطوبت کاسته شده و هوا خنک تر و قابل تحمل تر می شود. اکثر توریست ها ترجیح می دهند در ماه های تابستان به دبی سفر نکنند زیرا گرمای هوا به آنها اجازه نمی دهد از گردش های خود لذت کافی ببرند.

خدمات تور دبی

مطمئنا خاطره انگیزترین بخش از سفر به دوبی، تورهای گردشی در این شهر و اطراف آن می باشد که از جمله فراموش نشدنی ترین این تورها می توان به تور صحرا ،تور خور، اتوبوس دو طبقه، Wonder Bus، پارک آبی و.. اشاره کرد. تورصحرا (Safari) یکی از معروفترین تورهای دبی می باشد.هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد.مدت زمان این تور دبی می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد.در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است

بهترین زمان سفر به دبی

از آنجایی که دبی یک شهر صحرایی در کشور امارات می باشد، جای تعجبی نیست که آب و هوای گرم و روزهای شدیدا آفتابی داشته باشد. گرم ترین ماه های دبی بین ماه های می تا سپتامبر می باشد که دمای هوا به 39 و 40 درجه می رسد و احتمال بارش باران تقریبا صفر است.

وضعیت آب و هوا دبی

امارات، آب و هوای خشک و آفتابی دارد و در طول سال باران زیادی نمی بارد و بارش باران عمدتا" در فصل زمستان دیده می شود. گاهی اوقات بادهای شدید موجب طوفان شن و هوای تارو کدر می شود. دمای هوا در تابستان به شدت گرم می باشد.

خرید در دبی

دبی مال بزرگترین مرکز خرید در دنیاست . شامل بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی است . سه چهارم میلیون نفر در هفته از این مرکز خرید دیدن می کنند و تعداد زیادی از برند های معروف دنیا در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مثل Givenchy ، Chanel و Dior . دبی متناوباً به عنوان گران ترین شهر دنیا شناخته می شود ، بنابراین مطمئن شوید که پرواز و هتلی با نرخ مناسب پیدا می کنید. سفر کردن  به شما اجازه می دهد تا در دبی بیشتر خرج کنید .

غذاهای دبی

دبی هر ساله دو فستیوال غذا برگزار می کند : فستیوال مزه در ماه مارس و فستیوال غذای دبی در ماه فوریه . امارات دارای بهترین رستوران های دنیاست و فرقی نمی کند که دنبال چه غذایی می گردید، شما آن را در دبی پیدا خواهید کرد . برند های زنجیره ای و بین المللی همگی در دبی شعبه دارند مثل : TGI Friday ، McDonald’s ، Sturbucks و Planet Hollywood . اگر به دنبال سنتی تر می گردید، از غذاهای خیابانی شهر امتحان کنید . شاورما یک اسنک محبوب است که به صورت رولتی از گوشت یا مرغ به همراه خیار ، گوجه و خیارشور تهیه می شود . تبوله غذای دیگری است که از مخلوط گوجه ، جعفری و نعناع درست می شود.


منبع: تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.